20 juni, 2011

And what about you?

Lieve lezers,

Daar ben ik weer :). Twice a day , ik word nog een keer een goede blogger. :')
Ik ga wat random dingetjes vertellen over mezelf , dus enjoy!

Ik heet Charlotte en ik woon malheureusement in een dorp in de provincie Utrecht.
Ik ga volgend jaar als het goed is naar 5 VWO, ik sla 4 VWO over.

Ik ben 1,72 lang, heb een te brede neus en dun halflang haar.





Things I like :
- Afspreken met vriendinnen
- Shoppen
- Mode
- Literatuur (Arthur Japin)
- Filosofie
- Bellen blazen
- Ebay en Girlscene
- De kleuren goud/brons en framboos.
- Bloggen
- Leuke, vrolijke mensen
- Films kijken
- Hockey, al zit ik er niet meer op.
- Andere sporten
- Ik heb een ringentic, sinds 2 weken, dus veel heb ik er nog niet. Ik hou ook van andere sieraden.
- Tijdschriften lezen
- Ribbel chips
- Les Fraises
- Pure chocola
- Danoontje ijsjes. (Danoontje in de vriezer met een stokje erin :) )

Wat dingen over mij:
- Ik brabbel veel talen door elkaar heen (voor jullie beperk ik het nog, ik kan er ook Duits, Latijn en Grieks doorheen gooien, maar dat bespaar ik jullie. :D )
- Ik gebruik ook rare woorden; prefereren, woonachtig zijn, et cetera. Vaak maak ik er dan alsnog 'normaal' Nederlands van.
- Ik kan slecht tegen spelfouten.
- Ik wil mensen altijd cadeautjes geven en helpen. Geen misbruik daarvan maken :P Er komt nog wel een give-away, als we genoeg followers hebben.
- Ik heb eigenlijk altijd een geldtekort.
- Ik zit bij een modellenbureau (Fresh MM, www.freshmm.com) en had 15 juni mijn eerste show (zie foto's).
- Luxaflex vind ik een leuk woord, voornamelijk door de twee x'en.
- Ik wil graag piano leren spelen, maar ik ben bang dat ik volgend jaar te weinig tijd heb, omdat ik twee jaar in één ga doen.
- Ik ben een nerd (volgens Jetske :P ), ik heb groep 3 ook overgeslagen.
- Nog veel meer, maar daar kan ik nu even niet op komen.


                                                         Amber Sophie Smidt, AMFI
                                                         Foto: Edwin van Wier

Nou, dat was mijn stukje! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, ik zou het leuk vinden ook wat van jullie te lezen!

Liefs,

Charlotte

4 opmerkingen: