22 juni, 2011

Mascara, welke?

Hello dear readers,
 Ik had vandaag weer mascara op die voor mezelf echt helemaal niet goed werkte, dus dacht ik, misschien kan ik een review schrijven over mascara :).


 Zelf gebruik ik meestal verschillende mascara's (de ene keer die, de andere keer de ander). Vandaag gebruikte ik Rimmel London Lash Accelerator Mascara.

Normaal, werkt hij wel goed, maar vandaag had ik mijn dag niet, ik kreeg een hele veeg mascara in mijn oog! Maar je moet met deze mascara wel meer dan 2 lagen op je wimpers doen.

Ik heb ook nog andere mascara's;
Essence Lash Mania,

en
DA Extreme Volume Mascara (waterproof)













Ik vind al deze mascara's heel fijn, omdat ze fijn aan te brengen zijn, en gewoon makkelijke borsteltjes hebben, alleen moet ik wel mijn dag hebben om ze te gebruiken, want het kan soms wel mis gaan (vegen op je gezicht bijvoorbeeld).
Ik zou al deze mascara's wel aanraden, omdat ze heel makkelijk te gebruiken zijn.

Wat voor mascara's gebruiken jullie, en zouden jullie ze aanraden?

Much love, 
Jetske 

1 opmerking:

  1. Ik gebruik nou eentje van uh volgens mij gosh. Maar ik zoek nog een echte goede waterproof mascara. x

    BeantwoordenVerwijderen