30 juni, 2011

Boooring!!

Sorry dat ik zo lang niet heb gepost! Maar door de onweer ofzo, deed mn computer vaag en had ik geen internet meer (dinsdag) terwijl ik net een post aan het schrijven was :(, en zondag had ik echt geen tijd en het was echt mooi weer!
Maar. . . 
Hebben jullie ook wel eens gehad dat je je zo verveelde dat je maar een raar en saai tv programma ging kijken? dat heb ik dus very often, en ik vind het persoonlijk heel irritant! Dus hier wat tips om iets leuks te gaan doen, samen of alleen :).




Ik heb een beetje gezocht op internet, en heb wat tips gevonden :).



  • crea bea 
- Koop een agenda, en ga hem helemaal versieren (je kan natuurlijk ook je oude agenda onderkliederen, maar dan heb je er volgend jaar niks aan dus dat zou zonde zijn) zodat je volgend jaar de leukste agenda hebt van iedereen!
- Maak je eigen parfum :).
- Maak je eigen film :) (heb je wel meer mensen voor nodig, maar je kan natuurlijk ook gewoon eerst beginnen met schrijven), of schrijf een boek :).

  • koken.
- Koekjes bakken (als je de ingrediënten hebt) en ze dan lekker opeten :).
- Kook een diner voor je vrienden of familie.

  • cijfer.
- Geef de mensen die langs jouw huis lopen een cijfer, knap of niet, ziet er leuk uit of niet etc.

  • uitproberen.
- Probeer kapsels of make-up uit voor de spiegel en maak er foto's van, dan kan je als je een feest hebt kijken wat leuk staat en hoef je niet zo te pielen met je haar en te stressen :) (dit kan natuurlijk ook met kleding).

  • beauty.
- Hou met je vriendinnen een beauty dag, doe maskertjes op je gezicht, haar en voeten en relax :)!



  • Tips for if you're really bored.
- Knoop alle schoenveters in huis aan elkaar vast (dan heb je een schoenen trein XD)

- Stuur smsjes naar de huistelefoon en luister hoe een hele rare stem ze opleest :)

- Doe al je dvd's in een verkeerd hoesje, verstop ze, en doe ze weer in het goede hoesje (dus je moet alle hoesjes op volgorde vinden :) )

- Maak een lijstje met dingen die je ooit nog in je leven wil doen, of cadeautjes die je nog wilt krijgen, of met dingen die je wil gaan doen als je je verveelt :).

- Zoek rare namen op in het telefoonboek, (en bel ze op), en dan heel hard lachen! :)


Hebben jullie zelf nog tips voor dingen die je kan doen als je je verveelt? Zet ze neer! :)


Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben!


Liefs,


Jetske

2 opmerkingen:

  1. haha wat een leuke dingen!
    ga zeker wat uitproberen deze vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahah die laatste tips! Erg leuk bedacht
    Btw, ik heb je getagged, kijk maar op mn blog!:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen