20 juni, 2011

Bonjour, Je m'appelle Jetske, et toi?

Bonjour , ik ben Jetske en woon in een plaatsje ergens in Nederland :).
In dit bericht ga ik een paar dingen vertellen over mezelf, maar niet de gewone zaken, zoals hoe oud ik ben, etc. maar vooral dingen die je niet vaak te horen krijgt van iemand, zoals wat diegene raar vindt aan zichzelf, dat ga ik dus wel vertellen.
Ik ga ook vertellen waar ik van hou en waar ik niet van hou.
Ik heb een paar dingen die ik best wel raar vind aan mezelf;
Ik heb grote ogen,
Een beetje flaporen,
Een beugel (die er bijna uit mag : ) ),
Een beetje X benen,
Best grote voeten,
Rare stopwoordjes,
Dezelfde kleur ogen als sommige katten,
Een smalle bovenlip,
Ik bijt nagels,
En ik heb eigenlijk wel rare vrienden.

Ik zit op dit moment op de middelbare school en doe tweetalig vwo, dus de helft van m’n vakken in het Engels en ga volgend jaar naar de derde.
Wij (Charlotte en ik) houden er ook van om in verschillende talen te praten (dus vandaar de titel van onze blog; La Lumière Blanche) .

Ik hou echt niet van:
Regen!
Chagrijnige mensen,
Kou,
School,
Zeurende mensen,
Sommige groente,
Sommige fruitsoorten,
En ruzie.

Ik hou wel van:
Knappe jongens : $,
Lekker eten,
Vrije tijd,
Sport (hockey),
IJs,
Zomer,
Strand,
Mijn vriendinnen,
Dieren,
En veel meer : ).


Ik wil jullie vragen of jullie ook kunnen vertellen waar jullie van houden, en waar jullie niet van houden, en of je nog iets hebt wat je echt heel raar vind aan jezelf.

Au revoir,

Liefs,
Jetske

1 opmerking:

  1. Leuke introductie!
    Bedankt voor je lieve comment op mijn blog. Volgen is niet zo lastig en hoeft niet persé via bloglovin. Als je mijn volgers ziet, zie je een knop met 'volgen' en klaar ben je!
    Succes, ik vind het echt super van je!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen