21 juni, 2011

Crop tops

Hello lieve lezers,

Jullie kennen ze vast al, ze zijn oud nieuws, maar daarom niet minder leuk; de crop tops.
Ze zijn alleen lastiger te combineren. Hoe doe je dat en waar koop je de leuke? Ik post een paar outfits voor jullie en veel leuke tops! Enjoy!

Hoe combineer je het?
- High waisted shorts
- H&M 5 euro rokje (eroverheen of erin)
- spijkerbroek
- shorts
Als je gewoon een spijkerbroek of shorts draagt kan het best als je een stukje huid ziet als je een strakke buik hebt. Het is dan wel mooi als je top over je navel valt.



En nu nog wat leuke tops:
                               Asos, 10 pond

Asos, 11 pond
New Look, 5 pond
H&M, 4,95

H&M, 3,95


Heb jij al cropped tops? Hoe draag je ze?
Zelf ben ik nog op zoek naar tops in mijn maat en budget :)

À bientôt, 

Charlotte


5 opmerkingen:

  1. ik vind ze super heb er zelf ook een
    van de primark maar heb precies dezelfde gezien bij H&M
    die laatste is leuk!!

    ik volg je volg je terug? XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. k heb er een paar, vd newlook, primark en h&m
    zijn zo fijn :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb er een van Maison Scotch. Ik doe er gewoon een hemdje onder, maar eigenlijk kan het ook zonder :P

    Ik volg je, volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er net 2 gekocht van de Primark en 1 van de New Look. :)

    BeantwoordenVerwijderen